الثلاثاء، 25 يونيو 2013

عن النهاردة 3> 3>





عن سارة اللي مش بتحب تتكلم عن نفسها وتوهان السنين :P
عن عصير المانجة والقصب وعصير البطيخ واللب والبرقوق وضحك السنين
عن جوجووو ..  اللي هي توأم بيبا 3> 3>
عن الناس اللي مستغربين سارو :P
عن الصور اللي في كل مرة كنت بطلع فيها مغمضة
عن رودي اللي غلسنا عليها وصحيناها من الحلم الحلو :p
عن رقم العربية اللي أخدناه وشغل الساسبينس
عن الست اللي قعدت تسرح شعرها جنبي في المواصلات :O
عن إن النهاردة يوم مش هنساه أبدًا ..
 بحبيكي ياسارو وكدهون 3> 3>

هناك 10 تعليقات:

sara draz يقول...

هههههههههههههه ^_______________^

كان يوم جميل جدااااااا يا ديدى بجد

كفاية انك نورتى الزقازيق بجججججد

:* :* :* :*

وانا بحبيييييكى وكدهووووووون

Do3aa El_attar يقول...

ساروووو

على فكرة كل ماافتكر اللي حصل توداي أضحك :)

مستنية الأسبوع الجاي عشان اتأكد إني مش كنت بحلم وإني شوفتك بحق وحقيق :* :*

راء يقول...

هههههههههههه اهم حاجة انكم افتكرتوا رودي.. صحتوني من النوم حرام عليكم

ربنا يبسطكم والمرة الجاية اكون معاكم <3

Do3aa El_attar يقول...

رووووووودي

كان لازم أصلاً نكلمك في اليوم ده مش عشان نغيظك لا سمح الله :D :D .. بس عشان نحس إنك معانا وكدهون 3>

لما تيجي المرة الجاية اليوم هتكمل فرحته 3> 3>

نيللي علي يقول...

حلو أصلا أننا الناس تتقابل وخصوصا المدونين..بتكون حاجة حلوة وبتعرفي ناس جميلة بتغير حياتك بوجودهم فيها!!

جميل يادعاء:)

عبارات عاريه يقول...

يا بختكوا يا بختكوا يا بختكوا

zeze يقول...

وانا بحبيكي انا كمااان <3 <3

Do3aa El_attar يقول...

نيللي ..

آهو انتي اللي جميلة :)

Do3aa El_attar يقول...

بوسي ..

طب أنا همسك الخشب بقى، ده اللي مرجعنا لورا على فكرة :p

Do3aa El_attar يقول...

زيززززززززززي

فييييييييينك ؟

أنا بحبيكي أكتر 3> 3>